2013. augusztus 25., vasárnap

Válaszra várva

Természetesen a nagyhatalmú és öntörvényű bank , no meg az ügyvédje sem válaszolt a megkeresésemre 3 munkanap alatt sem. Ebben csak az a  vicc, hogy nekem kellett megkeresnem őket, hogy egyeztessünk a végső kipakolás tekintetében, és erre 30 napom van, a 31.-en ők elszállíthatják a holmijaimat. Én megtettem azt, ami kvázi az én kötelességem, ők még csak nem is reagáltak. Simán kinézem belőlük, hogy egyeztetés nélkül a harmincegyedik napon kiszórják a bent lévő dolgaimat...
Mert ők ezt is megtehetik, ők mindent megtehetnek...Nekik jogaik vannak, nekem kötelességem...Vajon nekik van joguk bezárva tartani az én milliós nagyságrendű beépített dolgaimat? Vajon joggal tartja bezárva a sarokkádamat, miközben én egy albérleti kicsit viseltes kádban zuhanyzom nap mint nap, visszasírva a magam komfortját???
Innen jut eszembe:Amikor egyszer azt mondtam nagyhatalmúéknak, hogy ha nekem innen ki kell mennem, kiszedek mindent, amit beépítettem, akkor még ő fenyegetett meg perrel...Komolyan mondom, vicces...Illetve vicces lenne, csak az a baj, hogy  ennek az egész rémálomnak én vagyok a főszereplője, mégpedig  - hogy egy elhíresült szlogennel éljek- én vagyok a farok rosszabbik oldalán...

És legnagyobb sajnálatomra nem válaszolt Dr. Léhmann György siófoki ügyvédúr sem,  pedig nagyon vártam. ha valakinek esetleg van vele személyes kapcsolata, megköszönném, ha beajánlana nála tekintettel a dolog egyediségére....Előre is köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése