2013. augusztus 16., péntek

Kapcsolódó érdekesség

A szóban forgó hölgy az édesanyám, akinek különálló  lakása van ( direkt nem írom, hogy volt, mert igenis VAN ) a házunkban, így ő is érintett messze menőleg...


Idősebb hölgy telefonbeszélgetése az ő telekommunikációs szolgáltatójával.A hölgy ezer éve előfizető, most épp egy kétéves ciklus felénél tart.

- Halló, jó napot kívánok, Ön a Röhej telekommunikációt hívta, miben segíthetek?
- Jó napot kívánok Gipsz Jakabné vagyok , a segítségét szeretném kérni. Előfizetésem van Önöknél TV-re, internetre, telefonra. A bank kiköltöztetett a házamból, szeretném a szolgáltatást felmondani.
- Sajnálom, azt nem lehet, Ön két éve hűségnyilatkozatot kötött , és ebből épp csak egy év járt le.
- Igen, tudom. De mégis..Nem lesz hol igénybe vennem a szolgáltatást.
- Valahol csak fog lakni.
- Igen, kéne, de pillanatnyilag fogalmam sincs hol. Talán a híd alatt...
- Nézze, ahol lakni fog, oda át tudjuk helyezni a szolgáltatást.
- Hölgyem...nem fogok lakni sehol! Illetve nem tudom hol...
- Jó rendben, semmi probléma, tudjuk a szolgáltatást szüneteltetni, havi 3400 ft-os díj fejében ( a csomag ára havi bruttó 5.000.- Ft, a szerk.) és ha majd tetszik lakni valahol, akkor áthelyezzük.
- Nézze hölgyem ez egy egyedi eset, van elég problémám, a rendkívüli helyzetre tekintettel én mégis csak szeretném felmondani a szolgáltatást, nem tudok és nem akarok a szüneteltetésre 3400 ft-ot fizetni.
- Én megértem az Ön problémáját, de sajnos nem tudok segíteni. Esetleg adja oda a szolgáltatást egy rokonnak, barátnak, ismerősnek, netán a szomszédnak, és akkor mégis csak ki van használva. ( Örülök, hogy van humoruk a kedves hölgyeknek ott az ügyfélszolgálaton - a szerk. )
Akkor most szüneteltetem Önnek a szolgáltatást, és ha megoldódott a lakás problémája tessék felhívni minket. Ha a hűségidő lejárta előtt felmondja a szerződést, akkor annak értelmében kötbért kell fizetnie....
- Jó rendben- mondja elhaló hangon az ügyfél, mert látja, hogy a szolgáltatási szerződés az szolgáltatási szerződés, ha nincs hol, ha nincs kinek, azt akkor is igénybe kell venni -mert a nagyhatalmú szolgáltató azt mondta. Méltányosság? Ja, az nincs...Meghaltál? sebaj, akkor is nézed, megértetted?!...

Másnap kora este (!) csörög az ügyfél mobilja.
- Jó estét kívánok, itt a Röhej telekom..sikerült megoldania a lakás problémáját? Neeem??? És esetleg talált már szomszédot, akinek odaadná a szolgáltatást?
Az ügyfél nem tudja, hogy ezen most sírni kell vagy nevetni, és bevallom, én sem tudom...
Ez itt Magyarország, ahol ugyebár minden megtörténhet...
Magyarország, én így szeretlek!

1 megjegyzés:

  1. Sima ügyintézőnek nincs joga ilyet elengedni, főleg nem bizonyíték nélkül. Ilyenkor az árverési, birtokbaadási jegyzőkönyvet lemásolva, levélben kell méltányossági kérlemet küldeni a szolgáltatónak (mondjuk jogi osztályra címezve), és a levélben részletezni a jelenlegi (rossz) anyagi hátterünket. Ez sem 100%, de jobb mint telefonon, mert ha úgy is működne, boldog-boldogtalan bekamuzná.

    VálaszTörlés