A szóban forgó hölgy az édesanyám, akinek különálló lakása van ( direkt nem írom, hogy volt, mert igenis VAN ) a házunkban, így ő is érintett messze menőleg...
Idősebb hölgy telefonbeszélgetése az ő
telekommunikációs szolgáltatójával.A hölgy ezer éve előfizető, most épp
egy kétéves ciklus felénél tart.
- Halló, jó napot kívánok, Ön a Röhej telekommunikációt hívta, miben segíthetek?
- Jó napot kívánok Gipsz Jakabné vagyok , a segítségét szeretném kérni. Előfizetésem van Önöknél TV-re, internetre, telefonra. A bank kiköltöztetett a házamból, szeretném a szolgáltatást felmondani.
- Sajnálom, azt nem lehet, Ön két éve hűségnyilatkozatot kötött , és ebből épp csak egy év járt le.
- Igen, tudom. De mégis..Nem lesz hol igénybe vennem a szolgáltatást.
- Valahol csak fog lakni.
- Igen, kéne, de pillanatnyilag fogalmam sincs hol. Talán a híd alatt...
- Nézze, ahol lakni fog, oda át tudjuk helyezni a szolgáltatást.
- Hölgyem...nem fogok lakni sehol! Illetve nem tudom hol...
- Jó rendben, semmi probléma, tudjuk a szolgáltatást szüneteltetni,
havi 3400 ft-os díj fejében ( a csomag ára havi bruttó 5.000.- Ft, a
szerk.) és ha majd tetszik lakni valahol, akkor áthelyezzük.
- Nézze
hölgyem ez egy egyedi eset, van elég problémám, a rendkívüli helyzetre
tekintettel én mégis csak szeretném felmondani a szolgáltatást, nem
tudok és nem akarok a szüneteltetésre 3400 ft-ot fizetni.
- Én
megértem az Ön problémáját, de sajnos nem tudok segíteni. Esetleg adja
oda a szolgáltatást egy rokonnak, barátnak, ismerősnek, netán a
szomszédnak, és akkor mégis csak ki van használva. ( Örülök, hogy van
humoruk a kedves hölgyeknek ott az ügyfélszolgálaton - a szerk. )
Akkor most szüneteltetem Önnek a szolgáltatást, és ha megoldódott a
lakás problémája tessék felhívni minket. Ha a hűségidő lejárta előtt
felmondja a szerződést, akkor annak értelmében kötbért kell fizetnie....
- Jó rendben- mondja elhaló hangon az ügyfél, mert látja, hogy a
szolgáltatási szerződés az szolgáltatási szerződés, ha nincs hol, ha
nincs kinek, azt akkor is igénybe kell venni -mert a nagyhatalmú
szolgáltató azt mondta. Méltányosság? Ja, az nincs...Meghaltál? sebaj,
akkor is nézed, megértetted?!...
Másnap kora este (!) csörög az ügyfél mobilja.
- Jó estét kívánok, itt a Röhej telekom..sikerült megoldania a lakás
problémáját? Neeem??? És esetleg talált már szomszédot, akinek odaadná a
szolgáltatást?
Az ügyfél nem tudja, hogy ezen most sírni kell vagy nevetni, és bevallom, én sem tudom...
Ez itt Magyarország, ahol ugyebár minden megtörténhet...
Magyarország, én így szeretlek!
Sima ügyintézőnek nincs joga ilyet elengedni, főleg nem bizonyíték nélkül. Ilyenkor az árverési, birtokbaadási jegyzőkönyvet lemásolva, levélben kell méltányossági kérlemet küldeni a szolgáltatónak (mondjuk jogi osztályra címezve), és a levélben részletezni a jelenlegi (rossz) anyagi hátterünket. Ez sem 100%, de jobb mint telefonon, mert ha úgy is működne, boldog-boldogtalan bekamuzná.
VálaszTörlés