2013. augusztus 22., csütörtök

Mindennapok

A hónap utolsó napján jár le a 30 nap, amikor is el kéne vinnünk mindent. Nekünk kell felvenni a kapcsolatot a megbízott ügyvédi irodával , és  jelezni, hogy melyik nap jöjjenek kinyitni a házat, hogy elcuccoljunk.Mivel már nem sok holmink van ott, felhívtam az ügyvédet.Nem értette mit akarok, így leiratta velem emailben. Megtettem és kiváncsian várom a  választ, bár azt hiszem sejtem mi lesz az....

Másodsorban felvettem a kapcsolatot Dr. Lehmann Györggyel, legalábbis írtam neki emailt. Mióta felvállalta a devizahitelesek problémáit, azóta követem a munkásságát. Nem tudom válaszol-e, örülnék neki. Olyan tehetetlennek érzem magam. Van ügyvédem, jó ügyvéd, neves ügyvéd, baráti a kapcsolatunk, mégis azt érzem, hogy ő sem mer vagy akar szembe menni velük...

Levél a Horony ügyvédi irodának, aki a MIH Zrt megbízottja az ügyemben:

Tisztelt Ügyvéd Úr!
Telefonbeszélgetésünk alapján küldöm az alábbi levelet.
A Pécs, ...... u....... sz. alatti ingatlan birtokba adását illetően Önnel kell időpontot egyeztetnem.
Kolléganője jelenlétében 2013.08.01.napján birtokba adtam az ingatlant azzal, hogy a bent maradó holmit 30 napon belül kell elszállítanom.
A 30 nap augusztus 31. napján jár le. Augusztus 01. napján úgy adtam birtokba az ingatlant, hogy a holmink 80 %-a el volt már szállítva. A maradék 20 %-ot  egy, a férjem tulajdonában lévő lakásba  tudom letárolni, de mivel az bérbe van adva, a 60 napos felmondás nem jár le augusztus 31.-ig, a bent lakó bérlő szeptember 20.-án hagyja el a lakást.
Kérdésem és egyben kérésem a MIH ZRT-hez, hogy megoldható-e-,hogy a bent lévő, már nem jelentős mennyiségű bútort csak szeptember hó 20.-án szállítsam el.
Kérem sziveskedjék ezt megbeszélni a megbízójával és értesíteni engem ezen az emailcímen, vagy a ..............telefonon.
Köszönettel:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése