2013. augusztus 9., péntek

Hullámvasúton

Ma megint újabb hullámvölgybe kerültem. Itt ülök a 40 m2-es kölcsönlakás 40 fokos nagyszobájában. Idegen minden. Meleg van, még huzatot sem lehet csinálni.Az ágy, - sarok kanapé- kényelmetlen, minden kicsi és szűk. Nyiladozik a bicska a zsebemben...Itt van tőlem 6-700 méterre a gyönyörű házam, berendezve, az én kényelmes ágyam, az én kényelmes kanapém, az árnyas teraszom, az udvaron a hűsítő kis mobil medence...Mindez karnyújtásnyira tőlem,és mégis egy kölcsönlakás kényelmetlenségébe kényszerülök. Mondhatnám, hogy ez vicc, de messze nem az. Itt vagyunk a házunktól alig fél kilométerre, nap mint nap elmegyek arra, a fű nő, vágni kéne és én kivagyok onnan rekesztve...Nagyhatalmú kirekesztett, akik innen 200 km-re szívják a többi sorstársam vérét és ügyet sem vetnek az ingatlanjaikra. Az ügyvédjüknek volt egy beszólása mielőtt lecserélték a zárat. Mintegy hangosan gondolkodtam: mi lesz az udvarral? Megint ellepi a gaz, hiába dolgoztunk annyit vele...vagy mi lesz, ha észreveszik, hogy a ház lakatlan és betörnek? Minden le fog amortizálódni...Mire a kis szőke ügyvédtanonc csak annyit mondott: Az már nem a maga dolga...
Nem az én dolgom??? Ez a kis szőke szutyok életében nem látott még annyi pénzt együtt, amennyit én bele öltem a ház rendbe tételébe és azt meri mondani, hogy az már nem az én dolgom??? Ha nem az a szituáció, ami adott helyzetben volt, akkor elkapom a szőke grabancát és egy laza mozdulattal kipenderítem onnan...
De hiszem, hogy eljön még az igazság pillanata...

A nagyhatalmú pénzintézet neve egyébként Magyar Ingatlanhitel Zrt...2011-ben egy perben a bíróság tisztességtelennek ítélte meg az üzletszabályzatuk több pontját is, és érvénytelenítette azt. Továbbá szerepelnek a maffia bankok névsorán, és tavaly a kilakoltatási moratórium ideje alatt akartak kitenni a lakásából egy 72 éves vak embert. A nyilvánosság mentette meg, amikor is egy futár érkezett a nagyhatalmútól az idős úrhoz, közölve, hogy maradhat a lakásában, adminisztrációs hiba történt csupán... 


http://www.fjsz.hu/news.php

http://internetfigyelo.wordpress.com/2011/03/24/maffias-hatteru-penzugyi-szolgaltatok/

http://alfahir.hu/node/47390


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése